Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

איגי וקסמן חמי רודנר - אחרי 14 שנות נישואים חמי רודנר ואשתו נפרדו / חמי רודנר זכה לפרסומו הראשון כסולן להקת איפה הילד?.

איגי וקסמן חמי רודנר - אחרי 14 שנות נישואים חמי רו×"נר ואשתו נפר×"ו / חמי רודנר זכה לפרסומו הראשון כסולן להקת איפה הילד?.. איגי וקסמן מציגה לראווה את התמונות שצילמה כסטודנטית צעירה, אי אז בתקופת רוקסן, בתערוכה ראשונה. מופע 20 שנה לאלבום אדום, אורחים: בסוף הקליפ רואים את חמי רודנר ובת זוגו אז איגי וקסמן יוצאים מהמועדון, נכנסים למונית ומתנשקים שם בלהט כמעט מביך. השירים מספרים על המציאות מנקודת מבטי. איגי וקסמן לוהטת כמו בניינטיז.

באותה השנה רודנר הפיק מוזיקלית את אלבום הבכורה של איגי וקסמן, אדום, הלחין כמה שירים מהתקליט וניגן בגיטרת בס בהקלטות האלבום. כמו כן הפיק מוסיקלית את נמרוד לב, שרון מולדאבי ואסף ארליך. חמי רודנר, מאור כהן ועינת ארליך! רודנר כתב והלחין את השירים, עיבד עם עידו אגמון, והפיק מוזיקלית עם אגמון ואייל דפנא. צוות tab4u מקפיד על אקורדים מדוייקים ונאמנים לשיר.

א×
א×"ום עול×" אי×'×™ וקסמן לו×"טת כמו ×'ניינטיז from images1.ynet.co.il
אנחנו גם נעשה את שירי האלבום רצוף, לפי הסדר, כי ככה זה מרגיש לי נכון. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. אלבום הבכורה אדום יצא בשנת 1995 והופק מוסיקלית על ידי חמי רודנר.את רוב שירי האלבום כתבה איגי. רוב הטקסטים נכתבו כשעוד גרתי בירושלים, אבל הולחנו כשעברתי לתל אביב. חמי רודנר איפה הילד ביוטיוב: שמות עם סטטיסטיקה דומה לאיגי וקסמן אנחנו מדברים על סוף שנות ה־80 ותחילת שנות ה־90 , מספרת וקסמן, כל הצילומים בתערוכה הם מובן שהייתי מבקשת מחברים שלי להיות ניצבים ולהצטלם, חמי רודנר ואביב גפן למשל. איגי וקסמן בקליפ מתוך זהו זה ללהיט מתוך אלבומה השני אדום, 1995.

נדמה שהוודקה־תפוזים בחדר האמנים היא לא הדבר היחיד שעלה לו לראש.

חמי כתב את השיר על פרידתו מהזמרת איגי וקסמן. שלמה יידוב, hemi rudner, איגי וקסמן, אודי אריאל, מיקי שביב, שלומי שבן, ערן צור, שבע, מאיר בנאי, תמי ענבר, דורי בן זאב, שוטי הנבואה & מיקה קרני. חמי רודנר איפה הילד ביוטיוב: השלב המוקדם הזה בדרכה של וקסמן הסתיים מהר, ואחר כך היא עברה לתל אביב, שם הפכה לדמות מוכרת.היא הייתה חברה של חמי רודנר ואפילו התארחה בשירה בהופעות של איפה הילד. איגי וקסמן מציינת 20 שנה לאלבום הבכורה. נדמה שהוודקה־תפוזים בחדר האמנים היא לא הדבר היחיד שעלה לו לראש. מתוך האלבום איפה הילד עננה בעמ 1996 מילים ולחן: איגי וקסמן מציגה לראווה את התמונות שצילמה כסטודנטית צעירה, אי אז בתקופת רוקסן, בתערוכה ראשונה. אנחנו גם נעשה את שירי האלבום רצוף, לפי הסדר, כי ככה זה מרגיש לי נכון. לכבוד 20 שנה להוצאת אלבומה הראשון אדום חגגה איגי וקסמן בהופעה בבארבי שבה ביצעה את שירי האלבום ואירחה את מאור כהן וחמי רודנר שהיה גם. אני רואה את המוזיקה שלי לא כעסק שנועד להניב כסף אלא כפרנסה במקצוע שמשנה אופנות ■ אני יוזם עבודה, לא רווחים. איגי וקסמן בקליפ מתוך זהו זה ללהיט מתוך אלבומה השני אדום, 1995. הולצמן שרון, וקסמן איגי, רודנר חמי, מרוז אסף, סופר אלברט, וינצ'י אמיר.

שמות עם סטטיסטיקה דומה לאיגי וקסמן הולצמן שרון, וקסמן איגי, רודנר חמי, מרוז אסף, סופר אלברט, וינצ'י אמיר. לכבוד 20 שנה להוצאת אלבומה הראשון אדום חגגה איגי וקסמן בהופעה בבארבי שבה ביצעה את שירי האלבום ואירחה את מאור כהן וחמי רודנר שהיה גם. המוזיקאי חמי רודנר מדבר בריאיון לגלובס על מוזיקה, יזמות וכסף: מופע 20 שנה לאלבום אדום, אורחים:

איפ×
איפ×" ×"יל×" ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
רודנר התפרסם לראשונה כסולנה של להקת הרוק המצליחה איפה הילד?, ומאוחר יותר פיתח גם קריירת סולו. איגי וקסמן בקליפ מתוך זהו זה ללהיט מתוך אלבומה השני אדום, 1995. מופע 20 שנה לאלבום אדום, אורחים: הולצמן שרון, וקסמן איגי, רודנר חמי, מרוז אסף, סופר אלברט, וינצ'י אמיר. התוכנית מרגיש בבית של חמי רודנר, חוזרת הלילה לעונה שלישית בערוץ 2. מתוך האלבום:לא מחכה יותר לדוור מילים:איגי וקסמן לחן:חמי רודנר. עם השנים עבדה עם שמות מפתיעים כמו דנה אינטרנשיונל ועופר ניסים, והתחתנה עם יוצא האח הגדול עתי שולברג, הצעיר ממנה. איגי וקסמן לוהטת כמו בניינטיז.

מילים לשיר כועסת של איגי וקסמן באתר שירונט.

חמי רודנר היא עומדת ובוהה בגשם האטלנטי מקיש בחלון שלנו בלי הפסקה כל הדרך מפורטוגל עכשיו ברחוב שלנו מצמידה את האף לשמשה ולא מפסיקה לבכות. לכבוד 20 שנה להוצאת אלבומה הראשון אדום חגגה איגי וקסמן בהופעה בבארבי שבה ביצעה את שירי האלבום ואירחה את מאור כהן וחמי רודנר שהיה גם. צוות tab4u מקפיד על אקורדים מדוייקים ונאמנים לשיר. מתוך האלבום איפה הילד עננה בעמ 1996 מילים ולחן: יהיו גם אורחים והפתעות אבל עדיין אי אפשר לספר. חמי רודנר, מאור כהן ועינת ארליך! חמי רודנר, שהיה אז בן זוגך, היה שותף ליצירה של אדום. מופע 20 שנה לאלבום אדום, אורחים: לתקופה, ניהלה זוגיות עם חמי רודנר (אולי כמו כל נערת רוק דאז, לא ככה, דנה ברגר?), ויש מי שראו אותה כיוקו אונו של להקת איפה הילד. וקסמן כתבה את רוב הטקסטים לשירים שמופיעים באלבום ועל הלחנים היו מופקדים שרון הולצמן, רם אוריון ואוהד פישוף וגם רודנר, שהפך לבעלה וארבע שנים אחר כך כבר אחז בתואר הבעל לשעבר. אתר שירונט מספק מידע על כל האמנים בישראל ובעולם, כולל מילים לשירים, אקורדים, קליפים ועוד. איגי וקסמן בקליפ מתוך זהו זה ללהיט מתוך אלבומה השני אדום, 1995. בסוף הקליפ רואים את חמי רודנר ובת זוגו אז איגי וקסמן יוצאים מהמועדון, נכנסים למונית ומתנשקים שם בלהט כמעט מביך.

עם השנים עבדה עם שמות מפתיעים כמו דנה אינטרנשיונל ועופר ניסים, והתחתנה עם יוצא האח הגדול עתי שולברג, הצעיר ממנה. אנחנו מדברים על סוף שנות ה־80 ותחילת שנות ה־90 , מספרת וקסמן, כל הצילומים בתערוכה הם מובן שהייתי מבקשת מחברים שלי להיות ניצבים ולהצטלם, חמי רודנר ואביב גפן למשל. אלבום הבכורה אדום יצא בשנת 1995 והופק מוסיקלית על ידי חמי רודנר.את רוב שירי האלבום כתבה איגי. מתוך האלבום:לא מחכה יותר לדוור מילים:איגי וקסמן לחן:חמי רודנר. וקסמן כתבה את רוב הטקסטים לשירים שמופיעים באלבום ועל הלחנים היו מופקדים שרון הולצמן, רם אוריון ואוהד פישוף וגם רודנר, שהפך לבעלה וארבע שנים אחר כך כבר אחז בתואר הבעל לשעבר.

רק ×'ש×'יל לק×'ל ×—×™×'וק אי×'×™ וקסמן וחמי רו×
רק ×'ש×'יל לק×'ל ×—×™×'וק אי×'×™ וקסמן וחמי רו×"נר Youtube from i.ytimg.com
היו שם בבית כל מיני כדורים כמו פרופוליס בכמוסות אדומות התחשק לי לבלוע, לגמוע דברים. אתר שירונט מספק מידע על כל האמנים בישראל ובעולם, כולל מילים לשירים, אקורדים, קליפים ועוד. ולא מדובר על חדשות מפתיעות רק בשבילכם, גם לחמי רודנר נודע רק לאחרונה שהתוכנית תשודר הערב, ולא בתקופת האביב כמו בתכנון המקורי. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. אני רואה את המוזיקה שלי לא כעסק שנועד להניב כסף אלא כפרנסה במקצוע שמשנה אופנות ■ אני יוזם עבודה, לא רווחים. המוזיקאי חמי רודנר מדבר בריאיון לגלובס על מוזיקה, יזמות וכסף: איגי וקסמן בקליפ מתוך זהו זה ללהיט מתוך אלבומה השני אדום, 1995. אלבום הבכורה אדום יצא בשנת 1995 והופק מוסיקלית על ידי חמי רודנר.את רוב שירי האלבום כתבה איגי.

בסוף הקליפ רואים את חמי רודנר ובת זוגו אז איגי וקסמן יוצאים מהמועדון, נכנסים למונית ומתנשקים שם בלהט כמעט מביך.

התוכנית מרגיש בבית של חמי רודנר, חוזרת הלילה לעונה שלישית בערוץ 2. מתוך האלבום:לא מחכה יותר לדוור מילים:איגי וקסמן לחן:חמי רודנר. יהיו גם אורחים והפתעות אבל עדיין אי אפשר לספר. כמו כן הפיק מוסיקלית את נמרוד לב, שרון מולדאבי ואסף ארליך. לא הבנתי שרוב הכסף בכלל לא שייך לי. בשנת 2000 יצא גאולה, אלבום הבכורה של חמי רודנר, בו שיתף פעולה עם להקת שליחי הבלוז. סקסיות = 6% (אחוז דפי האינטרנט שחושבים שאיגי וקסמן סקסי/ת). אלבום הבכורה אדום יצא בשנת 1995 והופק מוסיקלית על ידי חמי רודנר.את רוב שירי האלבום כתבה איגי. רוב הטקסטים נכתבו כשעוד גרתי בירושלים, אבל הולחנו כשעברתי לתל אביב. View this post on instagram. מתוך האלבום:לא מחכה יותר לדוור מילים:איגי וקסמן לחן:חמי רודנר. מופע 20 שנה לאלבום אדום, אורחים: איגי וקסמן לוהטת כמו בניינטיז.

לא הייתה לי יומרה לעשות איזה פרויקט תיעודי, אלה איגי וקסמן. רוב הטקסטים נכתבו כשעוד גרתי בירושלים, אבל הולחנו כשעברתי לתל אביב.